Another sound on the window.

God afton favoriter!

Jag ser på siffrorna att ni inte övergivit mig under min tystnad. Vad vänligt av er. 

Jag har haft fullt upp. Faktiskt. Det har varit arbete, nyårsfirande på både arbetet och hemma, ännu mera arbete. Familjemys, arbete och obefintligt med skolarbete. Det sist nämnda är verkligen inte bra, speciellt inte nu med endast 10 (!!) dagar kvar innan allting ska vara gjort. 

Så i morgon återgår även liten till vardagen och förskolan. Jag är ledig från arbetet, men desto mer skolarbete måste jag göra. Egentligen skulle jag behöva läsa 4 kapitel i boken, skriva och skicka iväg ett uppdrag och sedan repitera igenom allting. Allting. 

Får helt enkelt se vad som hinns med i morgon. Jag vet ju att när jag väl sätter mig så går det fort och jag KAN ju. Men det är bara att kliva över den där tröskeln. 

Jag hade tänkt ha lite festligheter för att fira att jag faktiskt klarat av skolan. Men planeringarna blev inte mer än så. Nu känner jag att jag kommer inte ha tid/ork/råd att ha någon fest. Känns ju lite tråkigt men men. Kanske det blir av tids nog?

Nu ska jag ta och rassla ihop dotra och fara på den evigt tråkiga affären och handla lite förnödigheter. Så att jag inte har det överhängande över mig själv i morgon med. 

Fan vad mycket text det blev här hörrni. 

Slänger in en liten bild ist. 


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0