Kaliber

God afton darlings.

Här sitter jag i soffan, bredvid min fina nya lampa. Min mamma och mormor valde en lampa till mig på IKEA igår att ha i mitt stora fönster. För att skymma insynen lite. Vet dock inte om den riktigt fungerar så, men va falls. Den är fin!!

Min lilla skrutt sover oroligt, just nu ligger hon (troligen) i min säng och små gråter. Ingen idé att jag går upp till henne, för då blir det 7 resor värre. Lilla gumman. Tror det är förkylningen som spökar. Vägara att använda nässpray gör hon också, min bestämda lilla flicka. 

I morgon ska jag jobba igen, ska bli kul! Hela helgen är det jobb som gäller, dock 5 timmar i morgon, 4 på lördag kväll och 5 på söndag morgon. Men ändå! Jobb! Jag är så glad att jag har mitt jobb. 

Kollade lite på platsbanken idag, bara för att. 
Nej jag vill inte flytta. 
Nej jag kommer inte flytta. 

Jag vill bara kolla lite...

Aja, nu ska jag ta och släppa ut lilla doggen fram och åter så hon får kissa och sedan göra mig i ordning för att sova jag med. 

Natti natt darlings, ta hand om varandra och ta ingen för given.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0