Käraste

Vad jag är TRÖTT! 

Och jag har 2 arbetsdagar med tidig morgon kvar framför mig. Och onsdag blir till att kliva upp tidigt också. Senast halv 8 ska jag vara i Sundsvall, jag och mamma. Vi ska ut på äventyr över dagen! 

På torsdag vill min syster att jag och liten ska komma in till henne i Östersund. Och sen blir det fredag - söndag jobb igen. 

Åh, tänk om min syster bara inte skulle ha praktik på fredag, då skulle ju jag kunna få sovmorgon haha... Nej då, klart hon ska ha praktik. Måste bara komma på någonting som gör att liten INTE vaknar och rymmer I ÖSTERSUND (okej, Torvalla men ändå). Kan man sätta en bjällra runt halsen på henne så hon garanterat väcker mig när hon kliver upp?

Jaja... Nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan lägga mig raklång i sängen. Kanske slår på ett avsnitt NCIS eller två... Det var ett tag sedan! 

Puss på era små nästippar gosegrisar!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0