Oh and I...

Alltså. VARFÖR ser "startsidan" när man loggat in på blogg.se helt cp ut? Ingenting är som det skaaaaa!

Aja, annars då? Jovars helt okej. Har 5 hårda (?) arbetsdagar framför mig, med start idag klockan 15 och slut på tisdag klockan 17. Känns bra ändå, jag gillar ju att jobba och det behövs ju för att få ekonomin att gå runt så att säga. Bara denna vecka har det blivit 30 timmar mer än vad jag hade på schemat. Känns gött. :) 

Aja. Nu lyssnar jag på lugna favoriter i min älsklings telefon. Hur har jag levt utan mig iPhone? Jag älskar den! 

Aja, jag skulle inte bli en iPhone-nörd, men va fan gör man? I. Love. It! 

Nu, dusch och ut i det fina vädret! Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Det är samma här. Hur kunde jag klara mig utan iPhone förut??

Ett mysterium..

Sköt om er!!

Kram

2012-03-17 @ 07:51:21
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0