Oh

Hej mina undersåtar, saknar ni mig?

Jag är just nu inne i Östersund hos min syster. Vi har ätit lasange och fruktsallad och sett på Lady och Lufsen. Det var så länge sedan jag såg den att det kändes precis som om det var allra första gången jag såg den.

Nu ska jag alldeles strax försöka få lilla tösen att somna, hon är sååå trött men det är ju roligt att vara hemma hos moster så man vill ju inte somna naturligtvis.

Just nu kollar vi på Simpsons och liten har alldeles nyss badat.

Ja juste ja, jag var ner till Uppsala igår en snabbsväng och köpte mig en liten bil. Fantastisk är den och jag är kär. Jag ska bara tvätta den så ska jag visa er den.

Pöss på er darlings.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0