Stackers mej

Alltså herregud!

Vilken pärs detta är, bara att kliva ur sängen när man känner sig som en zombie. Trött och slut, ont i halsen, hes, öm överallt och snuvig. Fy fan.

Att ha en frisk treåring med massor av energi gör det inte lättare direkt. Lilla gumman, hon är så snäll. Stryker mig på kinden och tycker synd om mig. Haha


Idag hade hon tur att faster JB kunde vara med henne en stund så hon får komma ut och leka lite. Plus att jag får tid att ligga i soffan och tycka synd om mig själv.

Kikade på Casper the friendly ghost idag på TV4film, shit vad länge sedan jag såg den. Den är ju så sorglig, när han berättar om släden och när han blev sjuk.

Aja, nu ska jag dricka mitt smaklösa kaffe och vänta på att lillan ska komma hem. Adios!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0