They try to make me go to rehab

God förmiddag. 

Idag känner jag mig inte ett endaste dugg piggare, mycket tröttare och snorig som bara den. Men men. Snart ska det ge med sig, det bara måste det. Ska snart ta med mig lillan och gå på andra sidan vägen och kasta lite kartonger och annat smått och gått som jag lyckats samla på mig i nån vecka. 

Förbannat vad lat jag ska vara, varför går jag inte över med skiten på en gång istället för att låta berget byggas på och bli gigantiskt? Jo för att jag är så jävla bekväm. 

Jaja. Annars har vi inga planer alls för denna dag. Kanske min syster kommer hem idag, jag vet inte. Skulle nästan behöva att hon gjorde det... Har ju som lite planer som måste planeras... Jaja. Det visar sig väl. 

Hmm... I morgon vet jag inte vad som händer, men på torsdag, DÅ måste jag vara frisk för då ska jag se Magnus Betner på Storsjö-teatern i Östersund. Kan. Inte. Snora. Som. En. Besatt. Då. 

Kanske man inte blir insläppt då?! Troligen kommer skruttungen följa med in och så sover vi kvar hos min syster den natten. Vi får se. 

Jaja, nu ska jag samla krafter för att gå ut. 

Fy sjutton vad arbetsamt det kändes.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0