Men vilket väder!!

Här sitter jag nu, tvingar i mig kaffe och hunden är ute i solen. Jag knöt ihop två koppel och satte henne utanför bron. Hon tycker om att vara ute, men kanske inte nödvändigtvis ensam.. =P

Aja.. Solen skiner ju som sagt idag och jag tror faktiskt jag ska städa bilen. Dammsuga och slänga en massa skräp.. Hunder har jag släppt in nu.. Vet inte om solen blev för varm eller om hon helt enkelt inte gillar att vara ensam ute.. Men in skulle hon =) Pratar med en "gammal vän" på MSN om lite dittan och dattan.. Kristina (hon gillar inte när jag säger så =P) kommer hit om en stund.. Hon skickar gratis MMS idag så jag fick ett sådant ist för vanligt SMS. Hon är rolig hon..


Igår hände någonting lite underligt.. Jag kunde f*n inte somna!! Jätte konstigt.. Jag brukar inte ha några poblem med att somna men igår kunde jag bara inte.. Låg väl och funderade en massa naturligtvis.. På hur det är nu, hur jag mår, hur det kommer bli i sommar.. Hur det kommer bli till hösten...


Kollade på klockan sista gången vad halv 1 tror jag.. Sååå länge har jag inte varit vaken, utan en powernap tidigare under kvällen, på flera månader.. Shit!



Aja.. Nu ska jag riva fram dammsugaren och fixa till köket, IGEN, och sen ge mig på bilen..



Va hörs!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0