Min helg..

Godagens..

I fredags så jobbade jag till åtta, åkte hem och min sambo hade köpt en massa goda godisar till mig, städat lägenheten och gjort det mysigt. =) Han skulle iväg och jobba på kvällen så jag åkte till skuggiga Gulldalen och hälsade på (all sol var NATURLIGTVIS i Pålgård). Träffade J och alla glada budar och grabbar där, jag och K åkte ut till Ragunda, svängade ner på FEL gård (gud så pinsamt) men hittade tillslut rätt och kunde slutföra vårat uttdrag, att plocka upp J.

Åkte ner på byn, K ville på macken och handla, men hennes förföljare var där, hon dök ner i diket och skrek; ÅK ÅK ÅK!! Så det gjorde vi =) Ett var på byn och tillbaka igen till macken. Sen var det Gulldalen nästa.

Föjlde med M till han och J´s lägenhet, hämtade öl åt honom och jag pratade en sväng med hans mamma som var barnvakt. Träffade en massa människor som jag inte träffat på ett bra tag, det var roligt. =)


Åkte till pappa hos hans arbetskamrat M och kikade då de spelade poker, men sen var det sängen som väntade.


Lördag klev jag upp kl 6, åkte och hämtade J i Gullalen kl 6.30 och började arbeta 7.00. Åt världens kanske godaste lunch och sen hem på timmar. Somnade naturligtvis i soffan och sov nästan bort alla mina lediga timmar. Iväg på arbetet igen och hade det väldigt trevligt med A. =) Man får då alltid skratta då man jobbar med henne. =) Nyfikna flickor inne på Aspen också.. Som talade i gåtor. ;)


Kom hem och SOMNADE i soffan igen.. La mig i sängen och somnade som en stock. Sov till halv tio i morse (ovanligt) och nu sitter jag här innan jag börjar jobba halv ett..



I morgon jobbar jag halv ett halv nio igen och sen är jag ledig i två dagar..


BTW; berättade jag att jag fick fortsätta mitt vikariat tills jag börjar mitt sommar vikariat?! =)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0