Mysteriet är löst!

Som ni kanske uppmärksammat så har jag ju tidigare klagat på konstant huvudvärk.. Jag har nu haft huvudvärk i ca 6- 7 dagar.. Varför har jag ju funderat naturligtvis, men NU har jag kommit på det..

Det är tackvare att jag inte tycker att kaffe smakar gott längre!! Naturligtvis så protesterar min kropp mot att jag slutat med kaffet. Tänk dig att gå från ca 8- 9 koppar kaffe/ dag till ca.. 0? Då skulle nog de flesta protestera.

Men vad jag insett nu den senaste dagen är att bara jag tvingar i mig ca 2- 3 koppar varje dag så slipper jag den plågande huvudvärken. Faaaantastiskt! Nu får vi bara hoppas att det ska fortsätta så här nu då.. ;)


Har nyss kommit hem från Hammarn, har ätit hamburgare med min kära far. Mums!! 150s meny med ost och krydda på pompan.. Aah livet är gött!! ;)


Äntligen skiner solen ute, vilket tar bort snön totalt, men som visar hur smutsig min "örla" egentligen är.. Tvättade den i söndags men det syns knappt. =( Eller joo det syns uppe på taket och från fönstrets början och uppåt.. Ingen ide nästan att tvätta skiten igen, den blir ju lika smutsig nästa gång jag åker på jobbet. Suck.


På torsdag ska jag till läkaren.. Börjar verkligen bli nervös nu.. Men det kommer nog gå bra. Bara jag hittar dit.. =S


Aja nu ska jag gå ut i solen och mysa en stund. Kanske tar min ramlösa och sätter mig på bron och läser Vi I Villa?



Ha de!!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0