Did I..

..mention that my paket from Jotex och Ellos har dimpit ner i mitt hem? =)
Igår hämtade jag ut paketet från Jotex och det från Ellos kom idag =D Så till veckan blir det stryka gardiner och putsa fönster-helvete.. Det kommer bli såå bra.. När det är klart..

Aja..Nu sitter jag här, på brorsans säng och vid pappas dator.. Bettan kutar omkring som en yr liten hund och är mest bara fundersam över vart vi är och varför det luktar så konstigt.. Haha.. Dom andra sitter i köket och spelar kort, men jag hade ingen lust att sitta där och bara vara..

Egentligen borde jag lägga mig i soffan och slöa framför TVn, kanske somna i soffan till och med.. Det skulle vara så himla skönt. Jag har varit vaken sedan halv sju i morse och då jobbat hela dagen.. Men tids nog ska jag sova.. Längtar dit.. Snart så.. **gääääsp**

Undra om man kanske ska ta sig ett bad..? Eller då kanske jag somnar..

Vad gör ni ikväll??

Kommentarer
Postat av: sandra

hej. tack så mkt. =) Ja den e ju det.. helt otroligt underbar ;) Desamma gumman.. P.S ja tror ja mötte dig?! vid stugun.. men kanske inte.. såg ut som din bil, och som att micke körde.. men ja kanske såg helt fel å.. ler ha en fin kväll.. kram

2008-08-22 @ 21:51:51
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0