Ellos..

..har verkligen ett läskigt grepp om mig..

Nu har jag iaf släppt alla hämningar..
Ellos har vunnit över mig.
Jag har nyss klickat iväg en liiiiten beställning.

Jag börjar med att försvara mig med att det var det mesta på REA, och väldigt "välbehövligt" och praktiskt.
Jag beställde en stor, mysig, lång polotröja på REA.
Påslakansett som var jätte-super-duper-billigt.
Ett par mysiga stövlar, dock inte på rea men väl behövliga inför höst/vinter.
Gardiner till sovrummet, ett 4-pack på REA som man kan dela på om man vill..

Välbehövliga grejor med andra ord...............

Kommentarer
Postat av: Linda

En massa skit är det.. men men, that's life och det löser sig väl nån gång antar jag.



Och nej, bråka inför Celia -det hoppas jag aldrig händer!



Vilken vecka är du i nu, f'resten? Jag har tappat räkningen :P

2008-08-18 @ 22:20:24
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: sandra

de blev jättebra =) är supernöjd.. ska försöka lägga upp en bild imorron om ja hinner.. =) ja de e ju så härligt att få göra nått åt håret.. man bli som en ny människa =) Kram

2008-08-18 @ 23:10:06
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0