Kan man tänka sig?!

Här har jag bott, i mer än en månad, bredvid TVÅ körsbärs TRÄD UTAN att jag vetat om det?!

Att det krävdes fin-främmene från Sveg för att man skulle inse det är ju skammligt.. Aja.. Nu vet jag ju =)

Tänkte köpa jordgubbar så jag for på ICA, för där skulle det finnas sas det.. Men ICKE. Handlade det andra jag skulle och sen träffade jag Åsa och Erika, Erika trodde att jag hade rymt ifrån Micke.. Haha..
For på Prix och skulle kolla om dom hade då men ICKE. Så då gjorde jag det som jag tänkt lääänge.. Jag köpte den där färdiga pajen från Ekströms..

Ska bli spännande och se om det verkligen är någonting att rekommendera.. =)

Nu är Saga här iaf, hon och Bettan leker hela tiden.. =) Fick ett gulligt litet brev av Petra med uppmaningar och små "kom-ihåg", Tack, det kan faktiskt behövas =P Mat-tider och hur mycket.. Sånt som man måste komma ihåg..
Men ack så olydig Saga har varit, REDAN. =P Hon kutade iväg som en tok efter någonting och jag ropa och hade mig, Bettan fattade ingenting och kom ju och fattade inte att jag ropade på Saga och inte på henne. Suck. Tillslut fick jag gå och hämta Saga, plocka upp henne och BÄRA henne hem. Hon bestämde sig för att inte lyssna på mig helt enkelt.. Aja, det gick ju bra. =) Petra hade packat en liten "gå-bort-påse" och där fanns diverse saker till tösen. Ska ta och kika vad sen.. Hoppas flickorna sköter sig i natt nu =)

Nej nu ska jag titta till min paj, vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej.. :-) okej vad skönt de då.. men ändå.. ;) ta de lugnt o vila när du väl är ledig.. jo me mig e de bara bra.. full rulle.. hehe..

hur gick de me pajen? nyfiken! =)

Kram

2008-08-16 @ 15:31:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Jennie

Säger bara : Körsbärsträd !! Tack så mkt för titten och för kaffet. Jättemysigt hus ni har=) Kramar

2008-08-18 @ 11:12:47
URL: http://jempas.bloggagratis.se
Postat av: jjjjb

HAH! jag sa ju de!

2008-08-18 @ 23:54:05

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0