NU är hösten äntligen här.

När jag vaknade till i morse så sken solen. Underbart. Det är SÅHÄR en höst morgon ska vara. Gick ner, satte på tevatten och gick ut med hunden. Det var sådär härligt halv kallt och solen var riktigt varm. Det var imma på fönsterrutorna på Saaben och det var bara så.. Så himla underbart höstigt.

Satt ute på bron i morgonrocken en stund medans Bettan strosade omkring på ägorna, fick vissla på henne nån gång när hon fick syn på en fågel i ett träd "utanför gränsen" så att säga.. Men min Bettan är ju så duktig och bäst att hon kom tillbaka.. Jag har haft en himla tur med henne, hon är så lättsam. Om än hel knäpp men väldigt väldigt snäll. Mammas älskling.

Nej nu vaknade min sambo, han la sig på soffan självmant i natt när han kom hem.. Stort utrymme i sängen för mig då + att det inte luktade bakis i mitt rum när jag vaknade.

Talk to you later!!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja eller hur? :) Man känner sig så himla fräsch och fit for fight med snor hela kläderna och i håret :P haha

2008-08-31 @ 12:24:55
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0