Nu ni..

Alla välmenande människor där ute, så HÄR ser önskelistan ut:

Fleeceoverall alá spelar-ingen-roll-könet-på-barnet
Babyfilt alá jätte-mjuk-och-mysig
Babymössa alá lagomt-varm-för-hösten
Diverse kläder i storlek lite-för-stort-men-jag-växer-snart-i-det
Badbalja (eftersom vi inte har nått badkar eller utrymme att skaffa det)
Blöjor (alltid bra att ha hemma även om det är ett tag kvar)
Sängkläder till bebisen
En mysig filt till barnvagnen
Någon gosig nalle-björns-aktigt till barnvagn eller säng
Babygym alá skitgulligt-från-Ellos *blink blink*

Säkert är det någonting mera, men detta är vad jag kommit på NU iaf..

Sen är det en massa mera som jag vill ha färdigt till skötbädd-grejset, men det kan jag ju köpa själv på apoteket osv.. Sug-ur-näsa-grej, salvor, babyolja, tvättlappar, tvättlappar till skötväskan etc..


Tur man snart ska vara ledig i en månad så man hinner fixa..


Kommentarer
Postat av: sandra

huvva vännen. inte bra alls. :( verkligen bra att du ska vara hemma nu och vila upp dig.. =) Kramar

2008-08-20 @ 23:27:57
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

vad ska du göra i helgen då? =) kram

2008-08-21 @ 09:07:33
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0