Back to basic...

Hola!

Nu är jag tillbaka efter några timmars tystnad. Sedan sist? Jaa.. Jag har flängt runt i kommunen, Krångede igår och slutligen Gulldalen för en kopp kaffe och lite surr. Sen hem, då var JB och Malin här och hade gjort bo åt kaninen. Eldade och tittade på TV. Gubben kom hem igår kväll, det var så himla skönt att se honom komma in genom dörren =) Anna blev glad oxå, hon hade nog saknat sin lilla pappa.

Till middag blev det risotto med ädelost och kyckling filé. MUMS!

Min förkylning har blivit lite bättre, men fortfarande retas näsan och ögonen tåras lätt. Och inte blir det bättre av att ute snöar det som bara den, jag säger som mamma; "visst är det fint men.." Räcker det inte snart?

Idag tänkte jag ta tag i städningen, eftersom helgen har bestått av snorpapper och feber så har det inte blivit någonting av med det.. Egentligen hade jag velat ligga i soffan eller sängen hela helgen, men med en liten Anna så går ju inte det.. Hon ville inte ligga i sängen hela dagen, det var tråkigt. Soffan gick väl ann, men det var tråkigt iaf..

På onsdag ska jag klippa mitt burr, men jag vet inte riktigt hur ännu.. Kanske det bara blir att toppa det lite, klippa bort det som är slitet. Jag gillar att mitt hår börjar bli lite längre igen faktiskt.. Plus att Anna gillar att hålla i mitt hår när hon ska sova.. Vi får se.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ge mit hän åt städningen.. Suck..

Kommentarer
Postat av: Sandra

jadu de e inge roligt med förkylningar.. men de verkar snurra en massa virus just nu så de e inte konstigt att man blir förkyld.. kom ihåg och vila också;) städtanten ;) åhå , vad gjorde du i dessa trakter då?? :) om man får undra :D jo de e bra.. ska ta o slänga i en tvättmaskin nu, å sen plugga lite tänkte ja,innan ja ska jobba. dvs.. om edvin nu somnar :) kramen

2008-12-08 @ 12:32:28
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0