Back to normal

Ja. Juldagen. Vilken kväll.

Åkte upp till Gulldalen på kvällen, Mattias och Jaana kom och hämtade mig. Vi åkte på Lergodset och löste in oss och sen till Gulldalen medans Jaana gjorde sig i ordning. Sen kom Elin och hämtade oss och vi for på förfest hos henne och Edvin i Pålgård. Träffade massa människor, pratade en massa med Nattis (som slickade mig på kinden, du är då allt för söt =P) Vid 23 tiden åkte vi ner på Lergodset, jag tappade bort Jaana, men fann Kickan. Träffade Jenny Andersson, som tydligen bor i Trondheim, vad man är med då.. Trodde hon bodde på Frösön =P Träffade en massa människor, drack lite vin, dansade.

Till "olyckan".. Jag gick till baren och tog det DUMMA beslutet att köpa en flaska öl. Dumt. Gick med Kickan och dansade, gick undan lite eftersom det var ALLDELES för mycket folk för att dricka ur en glasflaska. Ville ju inte göra illa mina tänder. Hehe. Någon, säger inget namn, dansade in i mig SAMTIDIGT som jag skulle ta en klunk och katastrofen var ett faktum. Jag har alltså slagit ut två flisor i mina framtnder. Vackert.

Har precis pratat med jourtandvården i Östersund, för att det inte ska kosta en FÖRMÖGENHET så ska jag alltså se ut som en lodis tills på måndag och då prata med Folktandvården här på Hammarn och få mina tissingar fixade.

Nej det gjorde inte ont då, det gjorde inte ont igår, men nu jävlar känns det. Suck.



Men för att sammanfatta kvällen, var det faktiskt ganska bra. Hade egentligen mest roligt i Pålgård, om någon kan tro det. Lergodset är ALLDELES för litet för att vara på på juldagen, Hotell Hammarstrand är klart bäst så egentligen var det hela en stor besvikelse. Men men..

Igår gömde jag mig med min Anna i mitt undangömda hus och käkade pizza. Idag ska jag inte göra så mycket mera än igår, kanske städa om jag har lust. Tänker inte visa mig bland folk iaf, och varför skulle jag? =P

Nu ska jag gå ner och hänga lite tvätt innan det är lunch. Adios for now, jag ber om ursäkt för det "felaktiga" inlägget natten mot annandagen. =D

Kommentarer
Postat av: someone =)

Var det Edvin Danielsson du var hos?

Vilken Elin är han tsm med då? ;)

/ nyfiken fd klasskompis te dig :p

2008-12-27 @ 13:28:15
Postat av: nattis,

Haha jadu Marie. Vi gick hemåt direkt efter vi hade varit hos Edvin och Elin :) Men tack för en jätte trevlig kväll :)

2008-12-28 @ 19:08:22
URL: http://nattise.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0