Fan ta er!

Blir så förbannad! Snön vrääääker ner ute, men tror du IDIOTERNA (vet inte vem) skottar på min gård? Neeeeej, dom skottar till soptunnan och LÄMNAR det oskottat på gården! Hade det varit bilar i vägen, fine, men nu är planen TOM!

Hur som helst. Kunde inte tända upp i morse heller, mamma och brorsan kom vid 12 så han askade ur ordentligt och sen fick vi till det äntligen. Medans dom ändå var här så;

*Travade vi upp ved inne vid kaminen
*Fyllde lådan på bron
*Fyllde korgen med små-tända-upp-pinnar
*Brorsan, älskade bror, skottade gården (eftersom det inte gjorts, grr)
*Gick och handlade en sop till bilen
*Handlade en sop till bron och en Fiskars spade till mig på Järnia

Nu håller vi på att lagar mat, kött, klyftpotatis och bea, MUMS!! Anna Panna sover och bror och syster sitter bänkade framför TVn. Det är så skönt att slippa vara själv..

Nu ska jag snabbläsa lite bloggar och sen käka..

Ha en bra kväll, nu kallar mitt glas med Sangria =D

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0