Giovanni

God afton.

Tösa sover, jag sitter och halv tittar på Titanic och syster-yster har fått halsfluss.. =(

Idag har vi haft fullt upp, Anna och jag. Morgonen började när Sofie klev upp vid halv åtta, Anna har sovit oroligt inatt, berodde nog på fullmånen. Hur som helst så klev vi upp, Anna fick mat och jag kaffe. Vid halv elva tror jag, skottade jag fram skitbilen och vi åkte upp till Gulldalen. Var där ett tag och sen for vi hem, för att vända egentligen eftersom vi skulle på BVC klockan 14.00. Efter att vi varit där gick jag och Anna och hälsade på på jobbet och drack en GOD kopp kaffe med Mia och Lotta. Sen åkte vi hemåt, jag käkade middag och Sofie och Jenny var barnvakt medans jag kutade upp på Prix och köpte lite förnödigheter.

Anna har varit lite grinig ikväll, men nu sover hon som sagt.

I morgon kommer Elin och Jaana och fikar på förmiddagen, vi har lagt in om "en-dag-i-veckan-utan-karlar", och denna gång faller turen på mig att agera värdinna. Vi var hos Elin och Edvin förra veckan.. Nästa gång är det Jaana som får koka kaffe =D

Jaha, nej nu ska jag nog titta på Titanic igen, bara jag läst alla bloggarna =D

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: PeeWee

Haha jag kollade oxå på Titanic, det var cp hemskt ju. Typ halvt grät ;(

2008-12-17 @ 11:42:27
Postat av: Sandra

=) blev de några tårar under filmen då ;) ?

2008-12-18 @ 08:26:37
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0