God förmiddag..

Godagens mina vänner..

Ute faller snö-helvete IGEN. Idioterna som skottar skottar inte som dom ska så då får jag skotta hela jävla planen för hand. Underbart. Anna och jag sov ända till halv 10 idag, så himla skönt. Nu sover hon igen, min fina flicka. =)

Igår for vi alltså till Sollefteå i vinterkylan, lånade svärmors bil. VIlken underbar bil att köra. =D Hur som haver så kom vi väl fram vid 12 snåret, jänterna skyndade på klädaffären på övervåningen i Gallerian och jag gick på Kapphal och handlade en julklapp till Anna. Och strumpor.

Hittade en klänning/långtröja åt mig, 99 kr på rea men sen var det 25% på allt. Trodde bara det var på ordinarie priserna (som det brukar) men det var verkligen på allt. =) Syster hittade en klänning på LIndex och sen begav vi oss längre bort i staden. Leksaksaffären var full med folk men vi trotsade det och handlade en julklapp till Erika och till Anna. Finns så mycket fint, men man får hålla sig lite.. Det är ju snart jul =D

Sen letade vi oss ut till Kläddax, hittade NATURLIGTVIS massor men plånboken sa stopp. JB hittade någonting men sen begav vi oss hemåt. Saknade ju min Anna som fick vara med farmor.

Nu vaknar hon, adios!

Kommentarer
Postat av: Marre

jaa, han växer så otroligt fort, kommer inte ens ihåg att han har varit så liten som på första bilden =P

2008-12-14 @ 12:53:07
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0