God morgon?

Skulle inte tro det......

Efter en tuff natt med feberfrossa och en kinkig dotter är jag helt död idag. Ont i hela kroppen och ont i halsen. Täppt i näsan och tung i huvudet. Tack gode gud att gubben var hemma i natt. Han fick ta Anna, medans jag låg med två täcken och frös häcken av mig. Men nu är det "goda livet" över och han har åkt tillbaka till bydalen för att arbeta. Och lämnat mig till mitt öde, febrig småbarnsmamma. =P

Åsa ringde förut och skulle komma förbi sen med lite förnödigheter, har ingen energi att gå och handla idag. Men man kanske skulle behöva den friska luften? Men det ser ju så jävla kallt ut......

Nu ropar Anna, matdax. Ha en fortsatt bra dag

Your's sincerly, gnäll-Marie

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0