Jag skulle..

Behöva;

*Plocka ihop
*Vika in all tvätt
*Dammsuga
*Skura
*Tvätta
*Plocka i köket



Men jag vill inte...

Petra, kommer du i eftermiddag? Det finns tacogratäng =P



Idag har vi hittills;
Tagit en kort promenad, till apoteket och sen färgat mitt hår. Jag har skottat gården eftersom komun bara skottar ungefär ETT drag med stora traktorn. Naturligtvis INTE där jag tänkt, eftersom jag flyttat på Saaben.
Men neeeeej, då skottar han MELLAN volvon och Saaben, men inte rakt fram där jag BRUKAR ha Saaben ståendes. *idioter* Så det var vara att riva fram den-där-stora-otypliga-skott-mojängen och skotta. Underbart.

Håret vart bra, tackar som frågar =P Undra om man skulle plocka lite i sovrummet medans lillan sover..?

Men jag vill inte. Jag vill ingenting göra idag. Suck.

Vad sysslar Du med idag?

Kommentarer
Postat av: Marre

HAHAHAHAHAHAHA den-där-stora-otypliga-skott-mojängen. Mariiiiie då =P.

För övrigt så sysslar jag inte med någonting idag, förutom typ smsa med dig ;), ska snart käka middag, e aaaassss hungrig.

2008-12-04 @ 18:54:47
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja vet hur du menar, ibland har man INGEN lust att göra nått.. Fast man har hur mkt som helst som skulle ha blivit gjort.. ler =)

2008-12-05 @ 10:12:35
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

kanske ska svara på kommentaren o.. =) bra det, för ingen vill vara sjuk nu ju :) Krya på dig kram!

2008-12-05 @ 10:21:14
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0