Suck

Min älskade lilla skatt. Hon tänker vara bråkig med en trött mamma på kvällarna nu.. Kanske hon saknar sin pappa som är borta och jobbar? Jag vet då att jag gör det..........

Idag har vi träffat Kickan en snabbis, följt med Jaana till läkaren i Kälarne och hälsat på min mamma och hennes sambo. När vi kom därifrån ringde svärmor och frågade om vi ville äta middag med henne och Erika, så det gjorde vi. Erika var på bråk-humör ikväll, slogs och bets. Så vi ska träffas i morgon ist, då hon kanske sovit lite bättre.

Nu ligger Anna i sin säng och tycker nog det är jävligt tråkigt. Hon somnade, i ca 30 minuter, så nu tänker väl hon vara vaken ett bra tag.. Jaja, tur hon är snäll iaf =D

Nej nu ska jag kolla vidare, eller kanske leka med min skatt.. =D Ha en fortsatt bra kväll, här faller snön och döljer halkan, farligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack =)

2008-12-20 @ 23:11:36
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0