Back to work I guess..

Japp, idag börjar jag på allvar på mitt 100% vikariat. Härligt. Not. Detta kommer bli fruktansvärt krävande och jag är rädd att det, än en gång, blir min fantstiska sambo som får ta smällen. Jag känner på mig att jag kommer vara heelt slut varje dag efter jobbet, jag har ju faktiskt egentligen inte riktigt jobbat sedan midsommar. Vilket är länge sedan.

Jag kommer som sagt vara trött, grinig, svullen och.. Tjatigare än tidigare! =) Nu till veckan ska jag jobba, håll i er;
13.00 - 20.30 tisdag (idag med andra ord)
07.30 - 17.00 onsdag
07.00 - 16.30 torsdag
leeedig fredag
07.00 - 12.00  15.30 - 20.30 lördag
07.30 - 17.00 söndag

Sen jobbar jag måndag, onsdag, torsdag och fredag nästa vecka. PUH!

Micke åker upp till storlien nu den 24:e, på torsdag med andra ord. Dom ska väl prata och gå igenom scheman och allt.. Suck. Känns lite läskigt att han kanske kommer vara borta större delen av vintern fram till jul.. Men vi får ju se. I värsta fall får jag och bebisen åka upp dit då.. Till fjällvärlden. =)

Igår hade vi en liten "mys-kväll". Var faktiskt väldigt skönt att bara vara. Micke tog ju och tvättade min bil och jag kikade på TV. Var egentligen bara skit, men det gjorde inte så mycket. Poppade lite popcorn och drack svartvinbärssaft.. =) Sen gick vi och la oss ganska tidigt och läste varsin bok, sen låg vi och små surra innan vi somnade. Jag vaknade naturligtvis flera jävla gånger under nattens gång men.. Det gör som inte så himla mycke. =)

Aja, nu ska jag kika vidare här.. Btw, tack för kommentarerna igår! =)

Kommentarer
Postat av: Ann

Uscha så trist att behöva gå och jobba när det är fint väder. Jag roar mig med semester :P

2008-07-22 @ 13:49:59
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Jodå, min semester är jättehärlig, så som det ska vara :)



Det är bara att tacka för att du mår bra, jag hade foglossning under min graviditet - en ganska jobbig sådan, och det är mindre skoj.



Men ska du inte ha nån semester alls under sommaren?

2008-07-22 @ 20:51:05
URL: http://kykyri.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0