**

Vi blev bort bjuden till mamma Åsa på middag idag, skinksallad =) Det var riktigt gott. Erika berättade om vad hon gjort idag, hoppat studsmatta, plockat smultron.. Satt och surrade en stund med Åsa, sen skulle hon åka och hämta Jenny i Böle och leta rätt på Bente som smitit. Så jag tog med mig Erika, satte henne i vagnen och gick ner till oss och "dyna". Dvs, vi gungade. Vi plockade och åt smultron, jag fick inga men Erika fick desto fler =) Sen kom Micke på att vi kan ju smaka på rabarberna som vi har växandes, så det gjorde vi =) Dom var sådär lagomt sura tyckte jag, men Erika PÅSTOD att hon tyckte det var "babba", dvs mumsfillibabba, men jag vet inte om jag tror riktigt på det.

Vi kastade boll till hunden, skällde på hunden som försökte ta bollen av Erika osv.. Vi hade ganska mysigt med andra ord =) Sen kom Åsa, med både hund och barn i bilen och vi kom överens om att vi ska fara på Jamtli och Frösö Zoo nått tag framöver när det är bra väder, kanske till och med stanna till på Löfstabadet och bada lite. Dvs, alla utom jag, för jag badar inte.

    När vi plockade smultron. =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Alltså, snacka om söt unge!

2008-07-19 @ 21:52:54
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0