Gröt

är tammefan det VÄRSTA jag gör. Brände helvetet i morse. Suck. Ingenting gick som det skulle i morse på jobbet.. Suck. Alla jag jobbar med värkar tro att jag ska gå sönder så jag får göra allting tråkigt. Diska, göra gröthelvete, hjälpa dom som kan det mesta själv osv.. Verkar som om dom tror jag ska gå av. Jag är jätteglad att jag har så fantstiska medarbetare som ser efter mig men.. BEHANDLA MIG INTE SOM PORSLIN!!

Aja, återkommer senare, pappa tjatar att vi ska käka NU..

17:44;

Tillbaka. Hur som helst så är jag mätt och belåten nu. Maten smakade mums, även om varken min bror eller sambo kunde äta med oss som vi hade planerat. Aja, jag och pappa käkade iaf och det var GOTT! Och billigt.. *lurig*

Tillbaka till min knepiga morgon på jobbet:
Tror det är någonting med luften på Björkhammar. Igår var det en boende som inte alls mådde bra, kräktes lite och var hängig. Idag är det flera som känt sig trötta och matta. Visst, 80% av de boende är lixom 80+ MEN.. Så här trötta och sluta brukar dom inte vara. Kanske det är vädret eller så är dom bara trötta, vem vet? Dagen har gått ganska fort ändå.. Känns faktiskt skönt att vara tillbaka på jobbet. =)

Var till BM idag, allt var bra. Bebisens hjärtljud var idag 136 ungefär.. Precis som det ska. Jag hamnade liite under "normalt" på kurvan, men det var ingenting att oroa sig för tyckte BM. Antar att jag bara väntar ett litet barn.. *underbart* =P

Men det kan komma hinna ändras det med.. =) Aja, nu ska jag väl kika vidare lite här på internettet innan  jag ska sätta igång med kakan till pappas tårta.. Men jag finner ingen motivation.. Suck.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Petra

ja, de kan jag väl göra ;) men jag kan inte lova dig att de komma gå på bara en dag iaf :D skicka bilder om du vill, så kan jag fixa. måste ha lösen och grejer också. PUUSSS

2008-07-11 @ 20:26:42
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej hej.. verkar som om de gått bra?! o jobba.. förstår att du tycker de bli tråkigt. men dom vill väl bara att du inte ska göra illa dig.. =) visst är de härligt att få höra bebisens hjärtljud.. =) blir som än mer verkligt.. ;) Kram

2008-07-11 @ 23:32:07
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

hej hej.. haft en bra helg? =) Kram

2008-07-14 @ 09:50:34
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0