Idag är det nog sommar ändå..

Vaknade samtidigt som Micke o morse, dvs  vid kvart över sex. Suck. Låg vaken och pratade med honom en liten stund, eller tills han gick ner och duschade vid kvart i 7. Sen kom han upp och sa hejdå innan han åkte vid kvart över, hade fortfarande inte somnat då. Somnade kanske vid halv åtta eller så, vaknade första gången vid nio och tänkte kliva upp. Jag måste ha somnat ifrån den tanken för nästa gång jag kollade på klockan så var den tio över tio. Så jag sov under nattens gång undefär från 23 tiden till runt 10, förutom den timmen jag var vaken med Micke på morgonen. Shit så trött man kan vara..

Nu dricker jag kaffe och funderar på om inte jag ska ta och gå ut och njuta av solen ist.. Eftersom jag brukar klaga på att det aldrig är sol så kanske jag ska lapa den då den faktiskt är här..?

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas du får en bra dag =)

2008-07-19 @ 11:41:43
URL: http://ellee.devote.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0