Tv-Mats..

Tog verkligen betalt för INGENTING. Suck. Jag VET att det inte är hans fel. Men.. Det bubblar i mig iaf. Jag måste alltså betala 300 kr för att han var här igår i ca 10 minuter och "fixade" TVn. Problemet ligger inte bara i att han var hutlöst dyr, utan i att det tydligen står en aspjävel upp på kullen som BLOCKERAR signalsändningarna så fort den blåser minsta lilla. Alltså, det blåser ALLTID liiiiite här på hammarn. Dvs, det är alltså störningar på min TV HELA TIDEN. SUCK! Det finns tydligen bara EN lösning på problemet med, att göra sig av med trädet.

Det låter kanske skitenkelt MEN vem fan äger trädet då? Inte faan står det på "våran" gård iaf.. Kanske Skogelids bakom kiosken, men ska jag alltså gå till honom och fråga; "Ursäkta, kan du kapa ner din asp som kanske är 30 år gammal och som är ca 30 m hög? Jag kan inte titta på TV nere i grubban där jag bor...."

Suck.. Nej nu ska jag åka och tanka bilen och sen åka till TV Mats och vara lite bitter och betala han de där pengarna. Sen ska jag hem och sura.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Helena Skogelid

Hej!

Vad jag vet så har inte mamma och pappa nån asp på sin gård så det är nog kommunens träd....

Antar att det är ni som flyttat in i det vita huset längst in på gatan nedanför?!?

//Helena

2008-07-12 @ 17:33:47
URL: http://mattjat.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0