AC på Björkhammar?

Knappast. Det luftkonditionerings-grejs som vi har på jobbet är värdelöst. All luft går egentligen bara runt i huset. Det är kvavt och att ha någon dörr öppen ut är väl mysigt men bra värdelöst. Luften ute är lika kvav den så det spelar ingen roll. Jag har egentligen plågats sedan 7.30 idag och svettats.. Mina fötter börjar att ge upp redan nu..
Men men.. Ska snart riva fram dammsugaren och städa lite. Skulle behöva tvätta bilen men.. Gör väl det ikväll då det inte är så himla varmt. Pappa var och hämtade Bettan i förmiddags och åkte upp till min faster i hennes stuga i Överammer och sen skulle dom nog åka in till Östersund till en av mina farbröder. Ska hämta Bettan där troligtvis i mrogon då jag hämtar min släkting på flyget vid 10.


Nej nu ska jag lägga mig i solen en stund innan jag ska städa.


Adios kompisar, skydda er mot solen!! Den är fruktansvärt stark

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0