Där ser man..

Världen är bra liten. TV tablån med. Men vi börjar från allra första början.

Micke kom hem och var hungrig som ett djur, skyll sig själv som kom hem ca 2 timmar innan jag väntat mig.. *grr* Trodde nämligen han slutade jobba klockan 19 så jag kunde ha maten klar 19.30, men vem dyker inte upp redan 17.45? Min sambo. Hjärtligt välkommen hem naturligtvis men maten var inte ens i närheten på påbörjad.. Men men.. Vi delade upp sysslorna med maten, Micke skar kasslern och jag kokade riset och gjorde såsen. Sen satte sig Micke framför Tradera och kollade på skyltar, igen. Maten blev klar efter en 30-40 minuter och guuuud så himla gott det var. Tog ingen broccoli den här gången, eftersom inte Micke gillar det. Men ist hade jag för mycke sås, så det får jag väl dra ner på till nästa gång då =D Huvudsaken min lilla kock blev mätt. Jag fick naturligtvis halsbränna, men å andra sidan får jag det lite titt som tätt nu för tiden, det är bara att leva med I guess.

Sen låg jag och kollade på TV, det var Joey. Fick nått gott skratt sen diskade jag. (som jag skulle göra tidigare men eftersom att sambon kom hem och sabbade min plan blev det senare) Efter det så ser jag att det börjar visas Avsnitt 1 säs 1 av VÄNNER! IGEN!!! Nu får det väl ändå vara nog eller?! Hur jävla många gånger ska skiten sändas? No offence, men är det inte klart nu? Är vi inte mätta på Vänner-gänget? Aja, kanal 5 gör väl alldeles som dom vill, men jag blev mest irriterad. Satte mig framför datorn nu då och surrar lite med Dario och mami, varav jag fick en blogg adress. Hmm.. *läste läste läste* Blev mer och mer avundsjuk, blev även lite nostalgisk och mindes en massa glada miner i Hammarstrands absolut STÖRSTA lägenhet som hade ett rum med Nalle Puh på väggen tror jag.. =) Tydligen hade hon läst min fjantiga blogg, vilket fick mig att inse att världen är väldigt liten. Hon kanske har suttit i Japan eller Kina och läst MIN blogg (inte för att vara eller verka självupptagen men...) eller skrivit i sin egen.. Ganska coolt hur internet fungerar egentligen. Men nu ska vi inte analysera mer om det.. Det skulle ta ett tag.. =)


Nu kanske vi har fått lägenheten uthyrd!! =) *hoppas hoppas* Nu ringer min favorit pappa, vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tjena. håller tummarna för att ni hittar nån bil snart. =) va skönt att ni fått nån som vill hyra lägenheten. härligt.. =)

allt väl annars?

Kram

2008-06-17 @ 22:50:43
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0