Dra mig baklänges..

Jag tror det börjar bli sommar igen. =)

Idag ringde min hyresvärd igen. Vi pratade en bra stund om lite allt möjligt och kom fram till en massa saker som är till nytta för oss båda. =) Så enligt våran överenskommelse så kommer hon att ringa mig på söndag morgon/ förmiddag då hon vaknat och så. Så ska vi träffas och vi får ÄNTLIGEN tillträde till vårat nya hem! Som jag LÄNGTAT!

Som ni kanske märkt (om ni känner mig överhuvudtaget eller bara läst min blogg) så har jag inget som helst tålamod. Jag KAN hålla mig till tåls och vänta, men jag gillar det inte. Jag vill att saker och ting ska hända GENAST, helst innan det ens kommits på. (om någon förstod det där)

Hur som helst så har jag alltså börjat med det stora. Jag har börjat PACKA. Vilket, NATURLIGTVIS har resulterat i att mitt nuvarande hem ser ut som en knark-kvart. Ungefär.. Inga tavlor på väggarna, det ser opersonligt ut nu. Kartonger överallt.. Huvva. Jag HATAR det här.. Tur att morfar kommer med släpet redan i morgon så jag kan bära ut det som vi plockat ihop nu och sedan fortsätta.. Suck.. Jag hatar att flytta.

Det är egentligen bara en massa problem med att flytta. Det skall ordnas dit, det skall ordnas hit.. Fraktas grejor, slängas grejor.. GAAAAAH!!


Nej nu ska jag sluta vara så där.. Crousing på lördag. Det ska bli spännande. Jag ska vara nykter denna gång, med GLÄDJE =) Men inbilla er INGENTING, jag tänker INTE vara nån chaufför. Jag ska vara ute och strosa jag med. Kanske hittar jag nån att strosa med, kanske Kickan? Kanske nån annan, vem vet? Micke lär väl ska jobba SÅKLART men men.. Han får kliva upp med mig och packa iaf. =)

Nu har solen börjat komma åter in i mitt liv, undra just hur länge den tänker stanna denna gång? Förhoppningsvis över helgen, så solen får skina på alla bilarna på crousingen. Och på alla glada människor som vill sitta ute och äta grillat innan de beger sig iväg.. Aaah.. Sommar..


ha det gött mina vänner!! Jag FLYTTAR på söndag! =D


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej! Söndag passar inte bättre för Er!?

Söndag eftermiddag =)

Lite Partay här hemma på lördag...och sedan blir det ner på "byn" till kvällen... Men...det ska ju passa Er så klart!



Kramen

2008-06-26 @ 20:42:27
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/
Postat av: Niclas

Nämen halloj, är det inte min favorit påvägattblimamma?! :-) Ja men visst är det väl underbart att äntligen byn ska få blomstra upp i sin fulla prakt till helgen igen! Hoppas du har det bra babe! (du har precis gjort dig förtjänt av en länk på min blogg också) ;-)

2008-06-26 @ 20:57:20
URL: http://nickeshake.blogspot.com/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0