Jag har FORTFARANDE

Bara regn hos mig..

Lite solsken med faktiskt. Gick och hämtade posten nu på kvällskvisten, jaaa jag har haft hela dagen på mig att hämta den men jag valde att göra det i regnet. Hur som helst så såg jag vääärldens finaste regnbåge. Åh, härligt, jag ska skynda mig in och hämta Mickes kamera för att ta kort på underverket. SJÄLVKLART ska Bettan skita, JUST då. *suck* Hur som helst så kunde jag ju inte lämna henne ute själv, så jag väntade tålmodigt på att hon skulle skita klart. Sen älgade jag in för att hämta kameran, vilket kanske tog totalt 3 sekunder, men SÅ KLART var inte regnbågen ens i närheten så fantastisk som innan shitbreaken. *suck* Aja, nu hade jag ju hämtat kamera helvete så jag tog nått halvtaskigt kort och gick in sen.

Tina Marie var hit förut.. Det var inte igår! =D Vi for ut och åkte med hennes vrålåk och käkade glass.. Åt lite godis och kikade på hennes fina kissongar. Kickan den lilla tösen har magsjuka. *tycker synd om* Tina Marie var dit med piggelin till henne, det var snällt.


Nej undra om man ska ut och gå kanske? Sommarregn får mig att vilja promernera.. Jag vet inte varför.. Det är inte så att jag gillar att bli blöt eller så men.. Det är som lite.. Romantiskt.. =D


Nu är det American Giggalo på TV.


See ya!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0