Jag tror..

..jag blivit beroende. Efter att ha provat en endaste gång. Nu känns det skit att inte jag har någon.. Hur ska jag kunna klara mig då? Hur ska jag kunna gå på jobbet i morgon? HUR Petra?! Hur tänkte du när du introducerade mig för den underbara världen av plattat hår? Jag kan inte förstå att jag kunnat ha mitt hår utsläppt tidigare..! Såg ju ut som SKIT! Nu ser ju håret ut som.. Som en ängels hår. Det är ju.. Platt. Mjukt och skiner.. Det glänser.

I morgon, när det underbara gått över, kommer mitt hår se ut som skit igen. Vanliga, gamla, tråkiga, risiga ruffs. SUCK! Petra, du har förgyllt denna dag men samtidigt krossat nästa. Men på ett snällt och oskyldigt sätt. =D

I morgon är det midsommarafton. Då ska jag jobba. Först tänkte jag åka upp till Torpet och träffa Svegarna, sen kanske jag ska upp till stugorna och träffa Härnösandarna. Om jag orkar. Annars kanske jag bara stannar hemma och sköter mig själv, mind my own buissnes lixom. Hur som helst så fick jag lite kläder av min mormor, det var ju snällt! Ett par jättefina linnebyxor som jag tänkte ha i morgon, blåa. Och sen fick jag en vit topp, eller typ lite finare T-shirt som jag oxå tänkte ha i morgon då på jobbet, lite trevligare än att ha Landstings shortan på sig på midsommar. Jobbar sen hela helgen oxå, ledig måndag och tisdag, jobbar onsdag och torsdag men sen är jag ledig fredag, lördag, söndag, måndag OCH tisdag.. På lördag nästa vecka är det ju crousingen här på byn. Den ska jag ut och kika på lite grann och sen fortsätta min packning.. Som jag ännu inte börjat med.. *suck*


Aja.. Nu ska jag göra någonting annat.. Beundra mitt raka, fina, ostruliga hår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nääe, det är llltjejen med tummar (den svart,grå,röda) sen är det en kompis i stan smo ska ha din tompis, men jag ve inte om jag vill lämna iväg den ;P.. ska ha den 4 dagar hemma hos mig först innan den åker.den är så vacker så jag vet inte om hon får den..haha!

2008-06-19 @ 21:47:59
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Petra

KÖP,KÖP,KÖP! -Den rosa, helt klart. 398:- eller vad vare?

2008-06-20 @ 00:24:10
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0