Jordgubbar..

Jag är så SJUKT sugen på jordgubbar nu.. Det skulle vara sååå jävla gott med jordgubbar och grädde. Några sockerflingor (heter det sockerflingor eller vad heter det egentligen, någon som vet?) och bara mumsa i sig.. Åååh så GOTT! Det finns bara ett, eller egentligen två problem.. För det första så är dom så sjukt dyra. I förrgår kostade en liter jordgubbar på ICA 35 :- igr kostade dom 59 :- LITERN! Helt omänskligt!! Plus att jag inte tål jordgubbar.. Det strular ju till det liiite. Jag kan äta typ 2- 3 jorgubbar men sen är det slut..

Då känns det liite väl dyrt att betala 60 spänn för en liter.......

Kommentarer
Postat av: Mamma Munk

Hej hej

Tycker att det är kul att läsa din blogg och visst är väl internet fantastiskt. Än är jag på svensk mark men i morgon sticker jag till singapore och värmen. Ha en bra sommar och lycka till med den lilla krabaten när den kommer...



Kram

2008-06-21 @ 14:58:28
URL: http://marrebissen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej.. jaha okej, vad händer me kissen nudå? Hoppas att de gått bra att jobba.. Ah vad skönt, så slipper vovven vara själv.. =) haha skojjar du?! 59 spänn?! är dom inte kloka?! asg

Kram

2008-06-21 @ 17:26:10
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0