Okej..

Var till läkaren i Kälarne nu. Det gick väl ganska så bra. Hon ansåg inte att mina "åkommor" var graviditetsrelaterade, utan att jag hellre fått ett ryggskott. Fine, men varför kan jag inte just gå ibland då? Varför hugger det i bäcknet ibland? Inget svar.. Eehe? Nehe? Hur som haver så sjukskrev hon mig i 2 veckor för ryggskott.. Sen ansåg hon att jag kunde återgå till arbetet. Mmmmh, vi får väl se då. Visst, OM det är ryggskott så bör det ju naturligtvis ha gått över om två veckor, men OM det inte har det då? Ska jag måsta åka tillbaka till henne då för att förlänga eller vad då? Hon tyckte även att jag skulle ansöka om havandeskapspenning de sista 8 veckorna. Dvs, from sista juli ungefär. Får se hur jag ska göra. Pratade med min chef om det med, så hon tyckte det var en bra ide. Annars skulle jag röra på mig, för det var ju "inte farligt att röra på sig lite grann", och käka alvedon.

Fick iaf lyssna på bebis hjärtljud igen, 143 den här gången =) Nu ska jag ta och koka lite kaffe och kanske göra en smörgås så man har någonting att stå sig på tills middagen i kväll så Micke kommer hem.


Ha det så bra! Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0