God morgon..

I'm brod, I'm brod, I'm broder than brodway..


Vakade av att min lilla gull skickade ett god morgon meddelande vid halv tio. Helt otroligt att jag kunde sova så länge idag.. Brukar ju som sagt vakna vid 8 på morgonen.. Messade lite med honom och klev upp och gick ut med lillan. Gav henne medicin och kokade en stooor kopp te till mig och gjorde några mackor.

Det var naturligtvis bara skit på TVn som vanligt, men jag kikade lite på nyhetsmorgon och sen på MTV. Nu är det Oprah som letat sig in i min TV, men jag tittar ju inte så det gör inget. =)

Idag känner jag mig på jättebra humör. =) Det är också ovanligt för att vara jag, jag brukar mest bara.. Vara likgilltig på morgonen.. Men men.. Det känns ju bra att vara på bra humör!!

Idag tror jag att jag ska ta tag i mitt liv och åka till min söta gammelfarmor och plantera panseér till henne i det tråkiga vädret. Lovade att göra det i helgen men jag gjorde det aldrig.. *skäms*
Så det ska jag göra. Och åka på ICA och köpa glödlampor till fönstret (den har gått).



Drömde någonting väldigt skummt i natt.. Kan inte riktigt berätta heller vad det var men.. Konstigt må jag säga.. Vaknade av någon väääldigt skum känsla i magen också, det var nog bara den lille som ville visa att den finns där.. =) Men det som.. Nästan "killar till" på något vis.. Innuti magen.. Det går inte att förklara..


Nu ska jag lägga in tvätten och starta en maskin.. Korgen börjar bli full nu och mina kläder som jag kommer i nu för tiden börjar ta slut..


Adios!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så roligt att plantera blommor!

2008-05-06 @ 10:57:44
URL: http://minarosadrommar.blogg.se
Postat av: Madde

Vad tycker du?

http://angelwing.blogg.se/1209992366_visdomsord_som_ger_en.html

2008-05-06 @ 10:59:08
URL: http://angelwing.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0