Huvva då..

Dagen har flutit på ganska bra, vaknade vid 7 tiden av att Anna låg och pratade bredvid mig.. =) Go fis. =P Gick ner, drack te och åt mackor med min sambo innan han drog iväg. Anna somnade, och jag tog med mig henne upp och vi la oss i sängen, mamma hoppades på kanske en timmes sömn till. Men jag hann då inte mer än slå igen ögonen så vaknade flickan och tänkte då inte sova mera. Så det var bara att kliv upp. Vissa kan inte bara ligga och vara heller ser ni =P Sen så somnade Anna igen vid 10 tiden så jag tog tag i mitt liv och rev fram dammsugaren och skurmoppen. Skönt när det var klart men.. Sen vaknade Anna ungefär samtidigt som jag hällde bort det skitiga kurvattnet. Hon käkade och sen låg vi på golvet och tittade och skrattade åt varandra. =D

Lunch blev det hos Åsa, paltbrö', stekt fläsk och vitsås, MUMS!! Har inte ätit det på  kanske.. 5 år. Det var uppe hos en lärare och hans familj. =P (onödigt vetande I know......) Sen gick jag och Åsa ut med barnen på en promenad som slutade med att vi glömde hunden fast utanför Ica. Haha.. Men det gick ingen nöd på henne, och vi hämtade henne direkt vi kom ihåg henne.. =P Det är ju det här med minnet.......

Middagen bestod av coscos (eller hur det stavas) och kyckling, MUMS!! Sedan dess har vi egentligen bara kikat på TV.. Ganska skönt tidsfördriv det med.. =P

Nu ska jag läsa bloggar och i morgon ska vi hälsa på Petra i hennes nya lägenhet, även om hon påstår att hon har oreda.. Det säger du jämt..... =P


Natti natt!!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0