Måndag

Och det har snöat idag.

Var ute på en promenad idag i kylan. Det var himla skönt, men det blåste rätt egenom min mössa.. Vi var och handlade, träffade mormor och sen hem och käkade stuvade mackaroner och köttbullar. Anna hon fortsatte sova i vagnen ute, himla skönt. =D

Mattias och Jaana och Casper kom sen och drack lite kaffe/ åt en glass och sen har Tina precis lämnat byggnaden. Anna är trött och jag passar på att sitta en liten stund medans Anna och pappa myser lite.

Har tänkt att jag skulle göra en massa idag, men jag har inte gjort någonting av det..
Men det är ju en dag i morgon med.. =D

På torsdag bär det av,, Nu ska jag ta hand om min lilla tjej..

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhå.. välkommen hem igen då ;) Åh.. vad bra!! Va skönt, så nu har du en fungerande dammsugare igen :D Hihi va kul :D man ska se fram emot julen.. Den har bara blitt förstörd av all stress osv.. Men nu ska ja inte låta de bli så nå mer! :D hörredu.. va ere som händer på torsda då??!! :) nyfiken haha.. Kram

2008-11-17 @ 18:10:03
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: someone =)

Vart bär det av på torsdag då? =)

2008-11-17 @ 19:24:37

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0