Tisdag

Vaknade 06.20 i morse av ett illvrål. Härligt. Det var Anna som tyckte att ni var det morgon och nu ska vi skratta och prata en stund. =D Så vi smög ner till nyhetsmorgon, kokade en kopp te och myste i soffan. Anna käkade och sen somnade hon om vid 7 tiden. Jag försökte hålla mig vaken, min rätt som det var var klockan 8 och Micke var inte vaken. Så hörde jag någon som vaknade till liv uppe och praktiskt taget kutade ner för trappen. Det var han. =P

Vi somnade nog om igen för rätt som det var var klockan 9 och det snöade för fullt ute. Var ganska mysigt, och man blev ännu mer sugen på att plocka fram julgardiner etc.. Men det får nog vänta ett liiiiitet tag till =D

Idag har vi haft främmande, Niclas och Nattis svängde förbi en stund innan det bar iväg till Falun och dalahästarna igen. Det var så kul att träffa båda två, verkligen =D Anna fick en jättefin present, en elefant. Mjuuuuk och go =D

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen försöka få någon ordning här hemma.


Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja tycker du har vart duktig iaf =) här har de inte hänt så mkt. Haha.. disk, tvätt osv men inge mer, fick besök som varade tills nyss så.. (skyller på de) haha.. åhå!! de va inte dåligt.. själv?? brukar ni göra så? va kul. hoppas ni får en fin resa.. hur länge blir ni borta?. Kramar

2008-11-18 @ 14:25:22
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Petra

Allt klär en skönhet som mig vet du ;)

2008-11-18 @ 17:22:11
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är en hel del. Just nu måste jag bara tänka. Jävla bajs..

2008-11-19 @ 21:30:56
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0