Dax..

att planera inför julen tror jag..

Låg i sängen och räknade igår.. Räknade fönster. Jag har för närvarande 4 adventsljusstakar - dvs lika många som jag hade fönster i Kånkback. Nu har jag några fler fönster att utsmycka. Jag har 4 st nere och 4 uppe. Men då till  följande av  de dilemman jag insett:

1. Ska jag ha en stake i varje fönster i "datarummet/kontorsaktigt"? Eller ska jag "bara" ha en i det stora fönstret och skippa det lilla och ha kvar fönsterlampan där?
2. Jag måste köpa julgardiner till vardagsrummet och "matdelen" av vardagsrummet. ELLER kan man ha olika? Det är ju ett skynke som delar av vardagsrummet från matdelen, är det då befogat att ha OLIKA gardiner? Det blir ju mera som olika rum då kanske..........
3. Julklappar. Vart ska man börja?

Kommentarer
Postat av: sandra

va härligt =) nu börjar förkylningen äntligen ge sig.. ;) så snaart så :) Kram

2008-10-20 @ 07:16:30
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Marre

nee nu har du blivit dålig på att blogga marie. fy på dig. :P

2008-10-20 @ 15:06:17
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: sandra

Va kul de va att se dig idag =) snaart så ;) p.s julklappstips hudvårdspaket- perfekt att ge bort till någon =) har extrapris på det denna månaden.. ;) naturliga ingridienser osv. kan berätta mera om de verkar intressant =) Kram

2008-10-20 @ 17:45:13
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0