4/9-08

God morgon kompisar!

Natten har flutit på väldigt bra. Drömt liiite halv knepiga saker men annars så =) Micke väckte mig i morse innan han åkte på arbetet, naturligtvis så kunde inte jag somna om. Så nu har jag varit vaken sedan tio i åtta och drukit 2 koppar te och ätit 3 mackor. Inte så illa va för att vara en torsdag morgon? =D Micke tog bilen i morse, och jag glömde säga att han skulle lägga ur papperna som min chef ska skriva på. Men förhoppningsvis kommer han hem på lunch så kan jag ta dom då.

Solen skiner ute idag, det känns.. Ovant. Ska gå upp på Prix (i mina nya dojs) och köpa det jag glömde igår. Suck. Som vanligt så skulle man ju HA MED SIG minnet, inte lämna det någon annanstans. Aja.. Tur man inte bor en massa mil bort från affären.. =D Det tar ju ca 3 minuter för mig (notera att det troligen inte tar 3 minuter för alla andra) att gå upp på Prix.

Jaja.. Nu ska jag jaga bort hunden från de vita lakanen i sängen (hunden är svart) och sen kika vidare..

Adios!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha 3 min.. hmm, ja de tar det då inte för mig.. asg mitt minne börjar bli ganska dyrt ;) åhå va kul, låter som att ni kommer ha full rulle i helgen.. =) va blire för middag då? nej vet inte.. får väl se va de blir för någe.. inget bestämt än iaf. Kram

2008-09-04 @ 09:47:26
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

uhm, ja hoppas att kommentaren blev kvar, för ibland ser de ut som att du inte har nåra kommentarer alls.. skumt =)

2008-09-04 @ 10:16:47
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0