Disturbia.

God morgon kompisar!

Igår var vi som sagt upp till Mattias och Jaana. Drack jättegott te och tittade först på slutet av en film Mattias och Jaana börjat kika på, sen på Kitchen Nightmares och sen.. Sen kollade vi på en film som dom hade i sin filmkamera, dvs dom hade filmat den, och sen kollade vi på några kort. Det var roligt! =)
Surrade en massa och sen åkte jag och gubben hem vid 11 snåret kanske. En perfekt slapp-kväll =D

Försökte prata med my lost friend Kickan, men hon svarade inte. Sen ringde hon när jag var i Gullis så jag skulle ringa upp när jag kom hem, vilket jag gjorde. Men då hade nog tösen slumrat till tror jag för inget svar.
Aja, får försöka idag igen då =)

Gubben är på "arbetet", om man kan kalla det så. Får väl se när han kommer hem idag då.. Det visar sig. Jag ska dammsuga idag tänkte jag. Gå bort på jobbet och.. Kanske putsa nått fönster. Kanske. Om jag har lust.

Aja.. Nu ska jag dricka upp mitt te, btw, tekannan fungerar perfekt! Tack syster.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallojs.. hehe jaha de lät ju inte helt fel =) han verkar duktig på å laga mat gubben din =) eller e de du som är mästerkocken? ;) vad händer idag då? själv ska man te stan o träna.. kram

2008-09-05 @ 09:40:16
Postat av: sandra

hehe händigt =) ja alla är vi olika =) va händer ida då? haha tack, kan behövas. e ett tag sen sist nu =) Kramar

2008-09-05 @ 10:37:50
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0