Fantastiska soffa

Guud så skönt det är att sova på soffan. Av någon annlening så somnar jag alltid i soffan. Trött eller inte verkar det som. Men idag var jag trött. Eller, idag också. Det var bara skit på TV, så jag bestämde mig för att kolla på en film - den blev mupparnas julsaga. Ja jag vet, det är inte jul.. Ännu.. Men snart.. Hur som helst så såg jag ungefär till det andra spöket kom och hämtade Scrooge, sen slocknade jag nog.. Vaknade av att Micke kom och frågade om filmen var bra, då var det eftertexterna som rullade.. =P

Han åkte och köpte halsbränne-tabletter åt mig, så nu kan jag stryka det från listan med.. Men sen har jag tamme fan inte gjort någonting av min sysslolista.. Eller joo.. Plocka ur och i diskmaskingen gjorde jag efter lunchen.. Kanske ska slänga in en tvätt nu då..? Trååååkigt.

Dammsugaren kanske kommer i morgon, I can't wait! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

e perfekt om du ska städa en snabbis, lite grus på golvet osv.. men vid grovstädning måste man ha en vanlig dammsugare då den blir full rätt snabbt.. =) men den e perfekt att ta fram o städa om man har fått lite skitigt på golvet.. =)

2008-09-16 @ 16:18:16
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0