Godagens!!

Hej kompisar!!

Idag har jag redan hunnit med en massa.. Åkte med mamma och hennes svärmor till Kälarne på flatmo och kollade gardiner. Annelie köpte gardiner till sig och mamma hittade någonting till sig. Jag då? Joo visst hittade jag MASSOR, men jag köpte ingenting. Tänkte unna mig själv en ny morgonrock, men.. Provade den, förälskade mig i den, kollade på prislappen, 199 :- helt okej. Provade den i en annan storlek, kollade prislappen igen (tur var väl det) 1990 :- WHAT?! 2000 spänn, för en MORGONROCK?! Var kanske det sjukaste jag sett på läääänge.. Ajajaj.. HIttade en JÄTTEFIN byrå med där.. Men stora och små lådor.. 1590 :- ville dom ha för den.. Men ack så fiiin den var. *vill ha vill ha*

I morgon ska jag ju som sagt till IKEA med Åsa och Erika. Kanske kanske Micke följer med också =D Ska kolla efter nå plock och det sista till bebisen.. Hoppas jag hittar det jag söker =)

Nästan alla korten som jag beställde här om dagen har kommit idag, men inte överaskningskortet.. *lurig*
Kanske kommer senare i veckan det då.. Ska iaf köpa en ram i morgon tänkte jag.. Roligt roligt..

Kommentarer
Postat av: sandra

ja de e verkligen fina namn =) spännande o se vad de blir för en krabat =)

2008-09-10 @ 16:10:37
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0