I survived..

Kvällens tårkalas gick över förväntan. Totalt sammanbrott i slutet, men det hade jag redan förväntat mig. Vilken underbar film. Hur som helst så kom Micke hem lagomt till filmen så jag slapp för det första se den ensam och han fick se den film som jag pratat om i snart ett år.. Vi drack te i reklamerna och jag så gott som stirrade på TVn oavbrutet. Förutom då det var reklam för då passade jag på att mysa med hunden som har så ont. Mammas hjärta.

Idag då? Ja, hade inte mina fötter varit stora som ballonger hade jag nog tvingat mig själv att ta en häääärlig promenad i höstsolen, men vi får se hur fötterna mår framöver dagen. Vi ska köpa dammsugaren idag iaf.. Det har jag bestämt. Jag skulle vilja ha en rosa, men finns inte det så accepterar jag det och tar en annan färg. Jag är inte petig så..

Vid 2 snåret ska jag upp och hämta mamma och följa med henne till läkaren. Sen får jag se om jag skulle följa med JB och hämta Erika på dagis, får se om jag hinner det med. Annars får det väl bli en annan dag =D

Fick en massa snälla ord av en sööt lite kamrat tidigare.. Läs och gotta er i min stjärnglans =D PeeWee.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0