Japp

Nu har jag gjort följande. Slängt in den sista tvätten i maskinen, hängt den, lagat lunch, suckat åt Saga och Bettan när dom leker (det är så våldsamt att man tror någon av dom ska få hjärnskakning), druckit en kopp kaffe, ätit lunch, varit och handlat, vikt tvätt.. Nu sitter jag här och undviker att städa..

Det gör så ONT när jag går.. Det trycker neråt som bara den.. Suck. Som om man typ.. Slagit sig typ.. Går inte att förklara.. Ont gör det iaf. Ryggen känns den med.. Men men.. *snart över nu*

Ska ta och sortera ordning i bebisens byrå med.. Det ligger lite huller om buller nu.. Skulle vilja ha byrån någon annan stans.. Kanske INNE i min garderob.. Hmm.. Men då blir det så himla tomt inne i gästrummet.. Hmm.. Kanske jag skulle ha byrån i vårat sovrum? För att ha nära till kläder och så.. Men vart? Shit, varför har man inte ett gigantiskt sovrum som dom har i Amerikat? Fast där har dom ju inte ens barnen i samma rum.. Oftast.. Jag vill då ha min lill* så nära som det bara kommer att gå.. =D Ska ta och fundera på hur jag ska göra med den där byrån.. Kanske jag ska gå till gubben och höra vad han tycker.. Han kommer säkert säga att jag får gör alldeles som jag vill. Stor hjälp va? =D

Nej nu ska jag gnugga geniknölarna ang det dilemmat.. Någon som har en tanke på hur jag ska göra?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0