Just dance.

God morgon gott folk.

Igår såg vi på Arn filmen, den första alltså. Den hade vi inte sett. Den var.. Hyffsat bra för att vara en svensk film. Jag har egentligen någonting emot svenska filmer, men Arn var okej. Ska väl se den andra filmen sen också då.. Se om han kommer tillbaka och om Cecilia får slippa ifrån häxan på klostret =D

Som ni kanske ser så håller Petra på och knåpar med min design för fullt, vad tycker ni hittils? Jag gillar den, men jag vet inte om hon är klar eller inte.. Hon var inte nöjd igår kväll men hon fick lov att ta en paus, annars skulle nog Jocke bli tokig och Petra än värre.. Galen!

Snart ska jag till BM, eller klockan 10 närmare bestämt. Vaknade vid halv 8 av att det lät så konstigt nere, det var gubben som tände en mysbrasa i kaminen. Han tyckte det var "kallt" nere. Haha.. Så säger han bara för att han vill elda I know it. =P Men men det blir ju varmt och skönt nere iaf =) Idag är det lite halv kyligt ute med, undra om det är kvalificerat att ha vantar IDAG då? =P Det blev ju bra väder igår.. *Längtar tills halsduken får komma fram*

Aja.. Nu ska jag fördriva tiden fram till BM besöket, vad ska Du göra idag?

Kommentarer
Postat av: sandra

hallojs. låter som att de blev en god middag.. =) Designen verkar bli jättebra =) för min del så gillar ja denna bättre iaf, lättare för mig att läsa texten =) Hoppas de går bra hos BM idag :-) ja själv ska försöka städa lite, har iaf dammsugit huset nu.. ska äta frukost nu, och edvin mellis så håller på att koka frusna bär just nu.. =) sen ere väl tänkt att man ska ut en sväng innan man fortsätter här inne. Imorron verkar de som om att mera av mina saker kommer.. soon you´ll see pictures! ;) Kramar

2008-09-08 @ 10:45:46
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0