Lite mer presangter =)

  
 



Tack för alla fina presangter, verkligen tack =)
Sen har jag fått pengar till en ny bärbar telefon av min mamma och hennes sambo, den är nu beställd. Förhoppningsvis kommer den kanske redan i slutet av veckan eller så kommer den nästa vecka. =)

Idag då? Jaa.. Dammsuga eftersom min underbara hund fäller lika mycket hår som en boll ungefär. Sen vet jag inte.. For bort på jobbet och skulle träffa min chef hade jag tänkt, men hon var inte där. Får försöka ringa henne sen. Tog mig en ragg genom regnblöta Hammarstrand, tänkte svänga in på Stööks och kolla om dom hade nå skor åt mig men så kom jag ihåg att jag inte hade nå strumpor i mina foppisar, så jag struntade i det =D

Tänkte ta det sen, ska klippa luggen igen klockan 13.00 så jag tar Stööks då och sen Prix för att inhandla toapapper!

Vad ska ni göra idag? Och kom ihåg, jag vill veta vilka ni är!! =D

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag brukar läsa....men det kanske du också redan hade koll på...

2008-09-03 @ 18:39:48
URL: http://mattjat.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0