Lördag morgon

God morgon vänner och fiender. (haha precis som om jag har några... Har jag?)
Natten har varit ganska lugn, haft lite svårt att sova bara. Vaknat lite titt som tätt, varit på damernas, trängts med både sambo, hund och tratt och drömt en massa konstigt. Bland annat någonting om en drive-thrue med olika kort med datum och olika namn på.. Hmm.. Konstigt. Hur som helst så har jag tvingat upp min sambo (som kom hem vid 3 tiden) ur sängen, varit ute i solen med hunden, drukit te och tänt taklampan hos min bror. En bra start på dagen med andra ord. Får se om det verkligen blir stan en sväng idag, min sambo ser inte så pigg ut på det. Men samtidigt är inte det mitt fel, han var själv ute igår. Han lovade även att vi skulle gå på stan.. Men men.. Vi får väl se, annars kanske jag går själv lika gärna, vad spelar det för roll? Kommer nog hitta eller inte hitta det jag söker i vilket fall.

Får även se om vi åker hem idag redan.. Kanske stannar tills i morgon med, vi får se..

Jag skulle ju vilja bada badkar innan vi åker hem...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haha, klart din kära sambo ska hålla va han lova!!En tur på stan skadar ingen ;)Hoppas att du hittar nån mysdress..annars såg ja i ellos fanns de en billig!!

Ha en bra dag! Kramiz

2008-09-20 @ 11:23:14
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: sandra

åhå.. tack för tipset.. hade helt glömt bort att dom fanns =) ska komma ihåg mitt presentkort där å då =) humdidum =) jamen, han får väl släpa me sitt arsle o följa med dig ;) inte ditt fel att han va ute så länge.. hoppas du hittar nå bra.. vem vet, vi kanske stöter på varann... Alltså... Träffas... Alltså.. Hejar på varann .. =P

=)

kram

2008-09-20 @ 11:33:55
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0