Men är det ens möjligt?

Att man kan vara såå himla trött! Somnade på soffan idag igen, visst det är skönt som bara den men jag blir så seg efteråt.. Helt otroligt. Läste nyss på Lindas blogg att ett viktigt datum för henne är den 27/9, dvs min BF dag. Hon är så nyfiken på om det blir en flicka eller pojke.. Haha, du är då för go!

Funderar på vad jag skall göra härnäst.. Här är lite grejor jag skulle behöva göra:

( ) Dammsuga
( ) Skura
( ) Putsa fönster
(x) Vattna blommorna
( ) Dammtorka uppe
( ) Vika in tvätten
( ) Göra det snyggt i köket
( ) Plocka inne i badrummet

Men det kommer ju en dag i morgon med.

Kommentarer
Postat av: Petra

absolut inte =)

2008-09-08 @ 18:23:19
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jamen precis =) hehe jamen va bra, utifall ni inte får till den... =) Vad händer ikväll då? Kram

2008-09-08 @ 19:29:37
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0